Pokaż przyciski
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Contact us
Ukryj przyciski

INFORMATYCZNA POMOC ZDALNA OKRĘGU DLA ODDZIAŁÓW ZNP

Kluczem do rozwiązania większości problemów informatycznych jest obejrzenie przez informatyka problemu informatycznego na ekranie komputera oraz wprowadzenie odpowiednich zmian za pomocą myszki i klawiatury w celu rozwiązania tego problemu. Ponieważ w dzisiejszych czasach w dobie szybkiego Internetu istnieje przynajmniej kilka rozwiązań aby móc oglądać zdalnie ekran innego komputera czy sterować jego myszką i klawiaturą poprzez Internet, dlatego też staje się możliwe świadczenie pomocy informatycznej zdalnie.

Pomagamy zdalnie naszym oddziałom z Okręgu Śląskiego ZNP od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Biura Okręgu, za pomocą znanego i renomowanego oprogramowania do pomocy zdalnej i zdalnej prezentacji.

Ważne! Aby rozpocząć sesję informatycznej pomocy zdalnej, skontaktuj się telefonicznie (605 595 507, VPN 361) lub mailowo (dbader@znp.edu.pl) z naszym okręgowym informatykiem, aby uprzedzić o swoim zamiarze uzyskania pomocy zdalnej, a następnie pobierz i uruchom na swoim komputerze moduł do szybkiej pomocy zdalnej. Możesz w tym celu skorzystać z linku – przycisku poniżej.

>>> POMOC ZDALNA I <<<

lub

>> POMOC ZDALNA II <<<

Po pobraniu i uruchomieniu programu na Twoim komputerze, podaj informatykowi ID oraz hasło, które pokaże program.

Oddziały ZNP wielokrotnie korzystały i korzystają z podpowiedzi i pomocy okręgowego informatyka. Kontynuując to, rozszerzamy tę formę pomocy o ww.  zdalną pomoc informatyczną.  Ze względu na to,  iż w Okręgu Śląskim ZNP funkcjonuje 125 oddziałów, z których większość posiada sprzęt komputerowy. Każdy z nich może skorzystać nieodpłatnie ze zdalnej pomocy informatycznej oddziałów ZNP. W przypadku nasilenia zgłoszeń, pierwszeństwo w skorzystaniu z nieodpłatnej pomocy będą miały oddziały, które z niej nie korzystały w ostatnim półroczu.

Dlaczego warto skorzystać z naszej informatycznej pomocy zdalnej:

Z punktu widzenia laika, czasami może być trudno ocenić czy w danej sytuacji pomoc zdalna się sprawdzi czy nie. Oczywiście można to zawsze doprecyzować, kontaktując się z nami. Bywa iż pomoc zdalna z uwagi na bariery sprzętowe jest całkowicie nieskuteczna, i wymaga jednak wizyty informatyka na miejscu lub jego telefonicznej konsultacji co do niemożności zdalnej naprawy i ewentualnych dalszych kroków z tym związanych.

Aby tą ocenę uprościć, poniżej prezentujemy, w postaci tabeli przykładowe problemy, które prawie na pewno można rozwiązywać za pomocą pomocy zdalnej, a które raczej wymagać będą wizyty informatyka na miejscu. (Pomoc zdalna informatyka Okręgu Śląskiego nie obejmuje, z braku uprawnień administracyjnych pomocy dotyczącej programów księgowych SYMFONII, tu zalecamy kontakt z Zarządem Głównym.)

Pomoc zdalna Pomoc na miejscu u klienta
infekcja przeglądarki brak dostępu do internetu
problem ze spamem czy inny problem z pocztą
(jeśli wina leży po stronie komputera klienta)
konieczność przeinstalowania komputera
mała infekcja wirusowa komputer się nie włącza
problem z konkretnym oprogramowaniem wymiana czy montaż nowego routera
problem ze sterownikiem urządzenia wymiana dysku czy innego podzespołu komputera
problem z wydajnością komputera duża infekcja wirusowa

pomoc zdalna